سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات کشور قابل پیگرد و دور از انصاف است


استاندار اصفهان به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد: خارج از شرح وظایف و اختیارات خود قولی ندهند و نمایندگان فعلی استان در مجلس شورای اسلامی نیز عملکرد دولت را به نفع خود مصادره به مطلوب نکنند.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور اظهارکرد: برخی نامزدها برای اینکه نظر مردم را به توانایی ها، برنامه ها و سیاست های خود جلب کنند، وعده ها و قول هایی بی دلیل می دهند لذا به آنان توصیه می شود که وعده ها و قول های خود را در قالب وظایف و اختیارات قانونی به مردم ارایه دهند.

وی یادآوری کرد: نامزدهای انتخابات مجلس می توانند برخی برنامه ها را پیشنهاد دهند و پیگیری کنند و یا اینکه قول تسریع در امور و پروژه هایی را به مردم بدهند که در بودجه های مصوب مجلس پیش بینی شده است.

استاندار اصفهان با تاکید بر تبلیغات مناسب و درخور نماینده مجلس تصریح کرد: آنها در تبلیغات خود می توانند به جمع بندی نیازها و پیشنهادات به مسئولان اجرایی کشور بپردازند.

زرگرپور، سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات کشور از سوی نامزدهای انتخابات مجلس را قابل پیگیرد و به دور از انصاف برشمرد و گفت: عنوان کردن برخی موضوع ها مانند میزان مالیات مردم اصفهان در مقایسه با دیگر استان ها، به عملکرد خود نمایندگان مجلس نیز بر می گردد.

وی همچنین بیان مشکلاتی از جمله موضوع بودجه و رتبه اعتبارات استان در کشور را از اموری دانست که در مجلس به تصویب رسیده و مجلسی ها می توانستند آن را ترمیم کنند.

استاندار اصفهان یادآور شد: همکاری نمایندگان فعلی و آتی مجلس با دولت می تواند در شتاب بخشیدن به اجرای طرح های استان بسیار موثر باشد.

وی به نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس توصیه کرد که قولی را به مردم ندهند که در راستای وظایف قانونی آنها نباشد و نتوانند آن را محقق کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ترغیب به تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آنها و پیگیری مطالب می تواند از وعده ها و قول های نمایندگان مجلس باشد.

وی به وضعیت فعلی دولت اشاره کرد و گفت: دولت، فعالیت خود را با حجم وسیعی از پروژه هایی که از ۱۰ تا ۱۵ سال پیش در استان ناتمام مانده بود، آغاز کرده است و همین امر امکان اجرای پروژه های جدید را به حداقل می رساند.

استاندار اصفهان آخرین آمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را ۴۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: ممکن است این آمار تا روز رای گیری و در صورت انصراف برخی نامزدها کاهش یابد.

وی یادآور شد: بر اساس آمار، برای هر کرسی مجلس حدود ۲۲ نفر نامزد انتخابات در استان به رقابت می پردازند.

زرگرپورخاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با انتخابات دوره گذشته مجلس که تعداد نامزدها ۱۹۲ نفر بودند و برای هر کرسی در مجلس ۱۰ نفر رقابت می کردند، بیش از دو و نیم برابر رشد کرده است.

وی این رشد را به فال نیک گرفت و مقدمه ای برای شور و نشاط انتخابات هفتم اسفند در استان دانست.

به گزارش ایسنا، تعداد نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نفر با احتساب یک نفر اقلیت مذهبی ارامنه جنوب است. انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان در ۱۵ حوزه انتخابی اصلی و ۳۵ حوزه انتخابی فرعی در سطح ۲۴ شهرستان، ۱۰۶ شهر، ۵۰ بخش و یکهزار و ۳۴۹ روستا برگزار خواهد شد. جمعیت استان اصفهان پنج میلیون و ۳۶۵ هزار و ۴۵۰ نفر است که از این تعداد سه میلیون و ۸۵۶ هزار و ۱۸۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند. دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
راه حل مشکلات کشور، بالاخص مشکلات اقتصادی