عاملان زورگیری از زن باردار در مشهد دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عاملان زورگیری مخوف از زن جوانی که دچار ترس و وحشت شدید شده و سقط جنین کرده بود دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سردار بهمن امیری‌مقدم در تشریح عملیات غافلگیرانه پلیس که منجر به دستگیری دو سارق خشن شد، اظهار کرد: در پی گزارش‌هایی مبنی بر زورگیری‌های مخوف شبانه‌ در محدوده بلوار سجاد و منطقه آزاد شهر مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: عاملان سرقت در یک فقره با حمله زنی باردار از او زورگیری کردند که زن جوان در ماجرای این سرقت با توجه به اینکه دچار ترس و وحشت شده بود، سقط جنین کرد.

امیری‌مقدم ادامه داد: این زن بلافاصله به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: تحقیقات گسترده تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سجاد همچنین تیم‌های گشتی سرکلانتری غرب مشهد با جدیت در پیگیری این پرونده ادامه یافت و ماموران کلانتری سجاد ساعت 17:50 روز 19 دی‌ماه دو جوان که با موتورسیکلت پلاک مخدوش در منطقه امامت مشهد پرسه‌زنی می‌کردند را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

پلیس این دو جوان را در حالی که قصد حمله به یک شهروند داشتند، دستگیر کرد.

امیری‌مقدم تصریح کرد: متهمان که 18 و 21 سال سن دارند، در تحقیقات اولیه اظهار داشتند پس از سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و تهیه شوکر و چاقو مرتکب سرقت شده و تا کنون به 10 فقره زورگیری‌های خشن خیابانی اعتراف کرده‌اند.

وی گفت: از آنجا که احتمال تعداد افزایش سرقت‌های انجام شده توسط این دو سارق خشن خیابانی ادامه دارد تحقیقات پرونده با دستور مقام قضایی آغاز شده است و شهروندانی که در محدوده منطقه سجاد و آزادشهر مشهد مورد زورگیری‌های شبانه قرار گرفته‌اند می‌توانند برای پیگیری شکایت خود هرچه سریع‌تر به کلانتری سجاد مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زورگیری از یک زن باردار