ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قرارداد مربی ایرانی با تیم آمریکایی تمدید شد


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد محمدی دروازه‌بان ایرانی که یک سال پیش به عنوان مربی در تیم او سی بلوز آمریکا آغاز به کار کرد قرارداد خود را با این تمدید کرد.

محمدی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:من هفته گذشته قراردادم را برای یک فصل دیگر با تیم اوسی بلوز تمدید کردم.

وی افزود:از روز گذشته هم کارمان را با تست از بازیکتان جوان شروع کردیم و امروز و فردا حدودا صد تا بازیکن جوان که تازه دوره دبیرستان را تمام کردند و علاقمند هستند که به طور حرفه ای فوتبال را ادامه بدهند در این تمرینات حضور دارند.

محمدی تاکید کرد:با توجه به اینکه سال گذشته تیم ما قهرمان کنفراس غرب لیگ یو اس ال شد و چون تنها تیم منطقه لس آنجلس هستیم خیلی از بازیکنان خوب بقیه تیمها علاقه مند هستند جزو تیم اوسی بلوز باشند، بر اساس برنامه ریزی‌های لیگ، بازیهای سال آینده از تاریخ ٢٦ مارچ شروع می‌شود و تمرینات قبل از فصل ما از روز اول فروریه آغاز خواهد شد که چیزی حدود هفت هفته زمان برای آماده سازی داریم.با توجه به اضافه شدن ٦ تیم به لیگ امسال بازی‌ها بین ٣٠ تا تیم برگزار خواهد شد و با توجه به جام حذفی فصل طولانی را پیش رو داریم.امسال دومین سال تجربه مربیگری من است و قرار شده بیشتر برنامه ریزی‌های تیم و برنامه ریزی‌های مسابقات دوستانه قبل فصل به عهده من باشه امیدوارم امسال بتونیم نتیجه بهتری تو طول فصل بدست بیاریم.

انتهای پیام/ا
 

http://fna.ir/JZM8A9


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد رنوو با تیم بسکتبال بارسلونا تا 2019