فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کیهان کلهر در تالار وحدت می‌نوازد


به گزارش خبرگزاری فارس، این نوازنده و آهنگساز پیشکسوت که هم اکنون مشغول برگزاری تور کنسرت هایش در اروپا و آمریکا است، درباره اجرایش گفت: اردیبهشت‌ماه به ایران خواهم آمد و خردادماه امسال در تالار وحدت روی صحنه خواهم رفت.

محمدحسین توتونچیان -مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری ققنوس و مدیر برنامه‌های کیهان کلهر - نیز در این باره اظهار کرد: تمام مجوزهای لازم برای کنسرت استاد کیهان کلهر دریافت شده است و ایشان ٣،٤، ١٠، ١١ و ١٢ خردادماه در در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

او ادامه داد: برنامه‌هایی نیز تدارک دیده‌ایم تا کیهان کلهر در شهرستان‌ها نیز اجراهایی برای مخاطبانش داشته باشد و جزییات آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در 13سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد.


کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در 17سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet) جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک، او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد و شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد. کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال 1389 در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
کیهان کلهر و اردل ارزنجان تالار وحدت