فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هدر رفتن آب در روز باراني


خبرآنلاين/ سه چهار روزي هست که در تهران هم مانند بسياري از مناطق ايران، به طور پي‌درپي باران مي‌بارد. شدت بارندگي‌ها به اندازه‌اي هست که همه فضاي شهري بي‌نياز از آبياري توسط ماموران شهرداري باشد. اما شهرداري در اين شرايط همچنان از چاه‌هايش، آب بيرون مي‌کشد و آن‌را هدر مي‌دهد.

توسعه فضاي سبز بلوارها و فضاهاي سبز کوچک در تهران معمولا به شيوه سنتي و توسط تانکرها انجام مي‌شود. اين شيوه آبياري سال‌هاست منسوخ شده؛ چه اينکه هم موجب هدر رفتن و پايين آمدن بهره‌وري آب مي‌شود و هم فرسايش خاک را در پي دارد.

شهرداري همچنين براي آبياري فضاهاي سبز از چاه‌هاي متعددي که در سطح شهر حفر کرده است، استفاده مي‌کند. اين کار موجب شده سطح آب‌هاي زير زميني تهران پايين برود و البته نشست زمبن را هم در پي داشته باشد.

بااين حال در روزهاي باراني نبايد نيازي به آبياري هميشگي باشد، اما ماموران شهرداري حتي در روزهاي گذشته که به طور پي در پي در تهران باران باريده است، مطابق گذشته از چاه‌ها، آببرداشت ميکنند و در مواقعي حتي آب را در سطح شهر، رها مي‌کنند.

تصويري که مشاهده کرديد مربوط به صبح امروز است که در منطقه ۸ شهرداري، جنب مسيل باختر ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
هدر رفتن آب در پرشکوه