سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمام مدارس پایتخت فردا با دو ساعت تأخیر فعالیت می‌کنند


مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه فردا تمام مدارس شهر تهران با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند اظهار داشت: طبق مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس ابتدایی شهر تهران امروز و فردا نیز تعطیل است.

وی در پاسخ به این پرسش "آیا آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا موافق است یا خیر؟" گفت: با تعطیلی مدارس به‌عنوان راهکار مقابله با کاهش آلودگی هوا موافق نیستیم چرا که صرفاً تعطیل شدن مدارس منجر به حل مشکل نمی‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: کنار تعطیلی مدارس باید تصمیمات دیگری برای کاهش آلودگی هوا اتخاذ شود. معتقدیم که تصمیمات اخیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل، شروع به کار ادارات با دو ساعت تأخیر و کاهش ساعات فعالیت مراکز تحصیلی و مراکز خرید کنار تعطیلی مدارس می‌تواند به کاهش آلودگی هوا منجر شود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
فعالیت در مدارس