ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بهترین مربیان را برای آموزش اسکی سنین پایه داریم


کاظم عرب روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: اسکی یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی جهان است و جذابیت های منحصر به فرد این ورزش با بهره مندی از نعمت های خدادادی نباید از توجه خانواده ها غافل بماند.
وی اضافه کرد: در سطح کشور بهترین پیست ها را در اختیار داریم که این فرصت را برای خانواده ها ایجاد کرده که از آن برای تفریح خانوادگی در دامان طبیعت استفاده کنند.
عرب بیان کرد: فدراسیون در کنار بخش خصوصی همواره سعی داشته که بهترین امکانات را برای استفاده خانواده ها از پیست های اسکی کشور فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش یکی از سیاست های فدراسیون اسکی کشور بویژه در سنین پایه و دانش آموزی است، گفت: نمونه طرح آموزش رایگان اسکی بازان زیر 13 سال به مدت پنج سال است که در همدان برگزار می شود.
عرب اضافه کرد: سالانه با برنامه ریزی فدراسیون و هیات های اسکی استان ها، طرح های آموزشی متعددی در سطح کشور برگزار می شود منتهی انتظار می رود والدین ضمن توجه به استعداد فرزندان خود، آنها را در ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز مورد حمایت قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش اسکی در چند سال اخیر موفقیت های زیادی را در عرصه بین المللی به دست آمده که نشان می دهد این ورزش در ایران مستعد و قهرمان پرور است.
وی افزود: مسئولان اجرایی استان هایی که دارای پیست اسکی هستند باید از این فرصت برای ترویج ورزش اسکی و تبدیل آن به منطقه ای گردشگری به خصوص در فصل زمستان استفاده کنند و با تامین زیرساخت ها و امکانات لازم، اسکی را به عنوان مقصد گردشگری ورزشی قرار دهند.
کاظم عرب ریاست هیات اسکی همدان را عهده دارد و هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی کشور است.
7520/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش فوتسال برای سنین پایه