فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ازدواج مرداک با بازیگر آمریکایی


خبرآنلاین: روپرت مرداک غول رسانه‌ای سرشناس با جری هال بازیگر و مدل آمریکایی ازدواج کرد.

ازدواج مرداک با بازیگر آمریکایی

این چهارمین ازدواج مرداک مالک روزنامه‌های تایمز و سان است و در طرف مقابل جری هال ۵۹ ساله، که بسیاری او را به دلیل ازدواجش با میک جَگِر خواننده و از موسسان گروه رولینگ استونز، در سال ۱۹۹۲ می‌شناسند بعد از جدایی از جگر ازدواج نکرده بود.

مرداک 84 ساله اصالتی استرالیایی دارد، اما در حال حاضر شهروند آمریکا است. او پس از ثبت ازدواجش در صفحه توئیتر خود نوشت : «من خوش‌شانس‌ترین و خوشبخت‌ترین مرد جهانم.»

این دو پیش از این در ماه ژانویه در نشریه تایمز اعلام کرده بودند که به زودی با هم ازدواج می‌کنند.

مرداک که مالک 120 روزنامه در پنج کشور جهان است، سال 2013 از سومین همسرش وندی دنگ طلاق گرفت. او از تابستان گذشته با جری هال آشنا شد و از اوایل امسال اخباری درباره ازدواجشان منتشر می‌شد.

مجله فوربز دارایی‌های مرداک را بیش از ۱۱ میلیارد دلار برآورد کرده است. او مالک کانال‌های تلویزیونی فاکس و به همراه پسرش مالک کمپانی فیلم‌سازی فاکس قرن بیست‌ویکم است.


ویدیو مرتبط :
یکی از مشهورترین بازیگر های آمریکایی در آسمان دبی