مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو: افزایش 14 درصدی نمایندگی‌های خدمات خودرو


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو: افزایش 14 درصدی نمایندگی‌های خدمات خودروآنا/ مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: امسال نمایندگان خدمات خودرو در ایام عید 14 درصد افزایش یافتند که 70 درصد آن شامل نمایندگی‌هایی است که به صورت تمام وقت خدمات خود را ارائه می‌کنند.
سید رضا حسینی در جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو با بیان اینکه بخش اعظمی از مردم در تعطیلات نوروزی در سفرهای جاده‌ای به سر می‌برند، افزود: امسال خدمات ما در قالب جشنواره نوروزی از 27 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: در مجموع 519 نماینده در این مدت در حال خدمت‌رسانی هستند و از این تعداد 262 نمایندگی به صورت تمام وقت خدمات خود را ارائه می‌کنند. همچنین در مواردی علاوه‌ بر تعداد نمایندگی‌ها برنامه‌ریزی شده است تا فروشگاه‌هایی نیز قطعات مورد نیاز را به مراجعین ارائه کنند.

حسینی اظهار کرد: خدمات جاده‌ای نیز شامل دو هزار و 114 اکیپ امداد خودرو خواهد بود که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند.
وی درباره تأمین و ارسال قطعات سبد طرح نیز عنوان کرد: با پیش‌بینی میزان مراجعه به شبکه در ایام نوروز نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهای امدادی از نظر قطعات و تجهیزات تأمین شدند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو افزود: قطعات پرمصرف در این سبدها قرار گرفتند تا نمایندگی‌ها و امدادگران بتوانند به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ارائه خدمات مناسب اقدام کنند.
وی با بیان اینکه 67 درصد از کل نمایندگی‌های ایران خودرو در این روزها به فعالیت می‌پردازند، تصریح کرد: تعداد 44 نمایندگی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرتردد آمادگی پذیرش شبانه‌روزی خودروها را در طول طرح دارا هستند.
حسینی درباره شاخص‌های نظارت و ارزیابی این نمایندگی‌ها گفت: حضورنمایندگی‌ها مطابق با برنامه اعلام شده، پذیرش خودرو در نمایندگی‌ها، ‌حضور کارشناسان و تعمیرکاران، عدم ثبت شکایت از نمایندگی و امتیاز رضایت مشتری از جمله این شاخص‌ها است.
وی در راستای روش‌های نظارتی نیز اظهار کرد: این روش‌ها شامل روش‌های محسوس از جمله تیم‌های دفاتر منطقه‌ای، امداد خودرو، بازرس ویژه و روش‌های نامحسوس شامل تلفنی و مراجعه حضوری در قالب مشتری است.

حسینی درباره عدم حضور یا عدم پذیرش امداد خودرو‌ها بیان کرد: به ازای هر گزارش عدم حضور یا عدم پذیرش این شرکت، پاداش آن روز از نمایندگی کسر خواهد شد.
وی ادامه داد: انصراف یا عدم حضور کامل نمایندگی در طرح مصادف با محرومیت از کلیه طرح‌ها تا پایان سال خواهد بود.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تصریح کرد: همچنین کسب امتیاز ارزیابی کم‌تر از 50 نیز با نامه اخطار کتبی همراه خواهد شد.
وی درباره اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی این خدمات نیز خاطر نشان کرد: چاپ نقشه به همراه اطلاعات نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های کشیک، چاپ و توزیع بنر روزهای حضور نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز، بیلبرد‌های اطلاع‌رسانی و همچنین آماده‌سازی پنل اس ام اس از امروز تا 27 اسفند برای مشتریان از جمله این اقدامات است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آنا


ویدیو مرتبط :
افزایش 5 درصدی عوارض واردات خودرو