ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اصلی‌ترین مشکل قلعه‌نویی در بازی مقابل استقلال!


کاپ/ پست دفاع وسط اصلی ترین مشکل امیر قلعه نویی در بازی فردا است.
از ابتدای فصل تا به حال تونی اولیویرا در تراکتورسازی به زوج شجاع خلیل زاده و کارلوس کاردوسو در پست دفاع وسط بازی می داد، حالا اما با حضور امیر قلعه نویی شرایط فرق می کند.
شجاع خلیل زاده در بازی فردا مقابل استقلال محروم است و به همین خاطر از بین خالد شفیعی و میرهانی هاشمی یک نفر باید جایگزین او شود. در این بین گفته می شود قلعه نویی اعتقادی به بازی کارلوس کاردوسو مدافع برزیلی ندارد و به همین خاطر شاید او را به نیمکت تراکتورسازی ببرد. در این صورت فردا در بازی با استقلال شفیعی و هاشمی زوج خط دفاعی تراکتورسازی را مثل سال گذشته تشکیل می دهند.
این در حالی است که شفیعی و هاشمی سال گذشته عملکرد خوبی داشتند و امسال به واسطه اضافه شدن مدافع قدرتمندی مثل خلیل زاده و اعتقاد تونی به کاردوسو نیمکت نشین شدند.
باید دید با حضور امیر قلعه نویی شرایط برای این دو بازیکن چه تغییر می کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انتقاد کارشناس تلویزیون از امیر قلعه نویی وشیوه بازی استقلال