سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک محل اقامت دیگر پناهندگان در آلمان هدف حمله آتش سوزی قرار گرفت


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، بر اساس اطلاعات پلیس شب گذشته یک ساختمان که برای اسکان پناهندگان آماده سازی شده بود در شهر اوزدم آلمان در ایالت مکلنبورگ- فورپومن در شعله های آتش سوخت.

در این ساختمان قرار بود در اواسط هفته آینده 15 پناهنده اسکان یابند. آتش نشان ها با 48 نیرو در محل حاضر شده و آتش را خاموش کردند. بر اساس اعلان پلیس این ساختمان دیگر قابل سکونت نیست. دلیل این حادثه و ابعاد خسارات هنوز مشخص نشده است. پلیس جنایی تحقیقات خود در این راستا را آغاز کرده است.

اخیرا و در سایه هجوم پناهندگان حملات آتش سوزی به محل اقامت پناهندگان در آلمان شدیدا افزایش پیدا کرده است.

دولت آلمان از ایالت های این کشور حمایت بهتر از محل اقامت پناهندگان را خواستار شده است. دلیل افزایش حملات آتش سوزی علیه محل اقامت پناهندگان ترس و نگرانی های مردم ارزیابی می شود.

به نوشته روزنامه "میتل دویچه سایتونگ" و با استناد به محافل امنیتی در برلین، راستگرایان افراطی می توانند از حملات تروریستی در پاریس به عنوان توجیهی برای این گونه حملات خود سوء استفاده کنند.

دولت آلمان به عنوان واکنشی به حملات تروریستی در پاریس اقدامات امنیتی در آلمان را به طور چشمگیری تقویت کرد. از جمله وزیر کشور آلمان حضور قدرتمندانه تر نیروهای پلیس مسلح در ایستگاه های قطار و فرودگاه ها و همچنین کنترل های بیشتر در مرزهای فرانسه و آلمان را در دستور کار قرار داد.

"توماس دمایزیر"، وزیر کشور آلمان بعد از نشست امنیتی کابینه اعلام کرد که شرایط خطر در آلمان بالاست و کشور ما همچنان در تیررس تروریسم بین المللی قرار دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انفجار و آتش سوزی در هامبورگ آلمان