سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ برای مراکز داده رم‌های ۱۲۸ گیگابایتی را تولید انبوه می‌کند


سامسونگ برای مراکز داده رم‌های ۱۲۸ گیگابایتی را تولید انبوه می‌کند

شرکت کره‌ای سامسونگ تولید انبوه تکنولوژی جدیدی از رم‌هایی با ظرفیت بالا را شروع کرده است.

دیجی کالا/ شرکت کره‌ای سامسونگ تولید انبوه تکنولوژی جدیدی از رم‌هایی با ظرفیت بالا را شروع کرده است.

سامسونگ می‌گوید ماژول‌های رم TSV جدیدش بیش‌ترین ظرفیت و بالاترین بازدهی را در میان ماژول‌های رم موجود در بازار دارند.
بخش تجاری قطعات سخت افزاری سامسونگ طی سال‌های اخیر با موفقیت رو به رو بوده و این شرکت به سرعت در این زمینه پیشرفت می‌کند. سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که تولید انبوه اولین ماژول‌های حافظه‌ی TSV با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از نوع DDR4 را برای سرورهای شرکت‌ها و مرکزهای داده آغاز کرده است.

سامسونگ همین سال گذشته ماژول‌های رم TSV را از نوع DDR4 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت معرفی کرده بود. عملکرد بسیار قوی این محصول جدید در کنار بازدهی بالا، آن را به یک قطعه‌ی مناسب برای سرورهای شرکت‌ها تبدیل می‌کند.

سامسونگ می‌گوید ماژول‌های رم TSV جدیدش بیش‌ترین ظرفیت و بالاترین بازدهی را در میان ماژول‌های رم موجود در بازار دارند. ماژول TSV با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از نوع DDR4 از تعداد ۱۴۴ تراشه‌ی DDR4 تشکیل شده که در ۳۶ بسته‌ی ۴ گیگابایتی دسته‌بندی شده‌اند. هر بسته ۴ تراشه‌ی ۸ گیگابایتی با معماری ۲۰ نانومتری دارد که با استفاده از تکنولوژی TSV سامسونگ مونتاژ شده‌اند. در این تکنولوژی، تراشه‌ها به جای سیم از طریق الکترودهایی عمودی به هم متصل می‌شوند. در این روش سرعت انتقال سیگنال افزایش می‌یابد و طراحی خاص ماژول‌ هم میزان مصرف انرژی وعملکرد را بهینه‌سازی می‌کند.

سامسونگ متوجه تقاضا برای رم‌هایی با ظرفیت بسیار بالا شده و به خاطر همین سرعت تولید تکنولوژی TSV را افزایش می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
لپ تاپ گیمینگ با رم 64 گیگابایتی Asus G752