سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بهترین روش آشتی کردن؛ «نامه عاشقانه» است!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 10:57

بهترین روش آشتی کردن؛ «نامه عاشقانه» است!

باشگاه خبرنگاران/ هنگامی که زن و شوهری بر سر یک مسئله با یکدیگر دعوا و قهر کرده‌اند و برقراری ارتباط عاشقانه، بحث‌ و گفت‌وگو دشوار بوده در این شرایط با نوشتن یک نامه عاشقانه بهتر می‌توانند احساسات و حرف‌های خود را به همسر خود بازگو کنید.
هنگامی که در تنهایی برای همسر خود نامه‌ای مینویسید فرصت دارید تا احساسات و حرف‌هایی که در دل خود انباشته شدهبا فکر متمرکز این صحبت‌ها را بجای داد و فریاد در غالب محبت‌آمیزتر و تأثیرگذاری بیشتر به همسر خود انتقال دهید.
زمانی که مرد برای همسر خود نامه‌ای می‌نویسند، بیانگر علاقه و احترام به وی بوده و همچنین هنگامی که زن برای شوهر خود می‌نویسد نشانه‌ی قدردانی و سپاس‌گزاری از همسرش است.
در صورت بیان احساسات منفی خود در نوشتن نامه از شدت این هیجانات کاسته و فرصتی برای شکل‌گیری احساسات مثبت شده البته باید توجه داشت که هرگز در نگارش نامه انتقادهای تندف کدورت‌های گذشته و مقصر دانستن وی ذکر نشود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نامه های عاشقانه یک پیامبر