سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جلیلی: غربی‌ها نگران غنی‌سازی اندیشه دینی هستند نه سانتریفیوژ‌های ایران


جلیلی: غربی‌ها نگران غنی‌سازی اندیشه دینی هستند نه سانتریفیوژ‌های ایران

تسنیم/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها از چند سانتریفیوژ ما نگرانی ندارند، بلکه از اندیشه‌ای نگرانی دارند که روز به روز غنی‌سازی می‌شود.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی "گذر از علوم سیاسی غربی به علوم سیاسی اسلامی" که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه غربی‌ها نگران تکثیر اندیشه دینی هستند، اظهار داشت: اندیشه دینی فقط در جمهوری اسلامی ایران باقی نمی‌ماند و تکثیر می‌شود و کسانی که بر سر قدرت هستند را به چالش می‌کشد.

وی ادامه داد: غربی‌‌ها از چند سانتریفیوژ ما نگرانی ندارند، بلکه نگران اندیشه‌ای هستند که روز به روز غنی‌سازی می‌شود و شکل پیدا می‌کند و این اندیشه نگاه تمدنی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علوم سیاسی اسلامی می‌تواند نافع، مفید و نافذ نه تنها برای انقلاب اسلامی، بلکه برای کل جهان باشد و تمدن جدید را نوید می‌دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
روشنگری دکتر جلیلی درباره امتیاز جعلی غربی ها به ایران