فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نوای شوشتری در هفتمین شب آواز ایرانی


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، هفتمین نشست ماهانهٔ شب آواز ایرانی با حضور اساتید و علاقه مندان آواز و موسیقی ایرانی، در حالی برگزار می شود که در بخشی از آن، کاظم واعظی به اجرای آواز خواهد پرداخت. همچنین صدای این خواننده را حسن جعفری تبار، نوازندهٔ نی، همراهی خواهد کرد.
این دو هنرمند که تاکنون سابقهٔ اجرای مشترک را با یکدیگر داشته اند، در این محفل به اجرای ساز و آوازی در مایهٔ شوشتری با غزلی از سعدی می پردازند.
واعظی از محضر استاد آواز، مرحوم حسین عمومی، فیض برده است. او همچنین در شناخت و برداشت احساسی، از نغمه ها و ملودی های استادان جلیل شهناز، فرهنگ شریف و پرویز یاحقی در آواز خود استفاده کرده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، بخش دیگر این نشست به آوازخوانی داوود حاجی حیدری و نوازندگی تار فرامرز کلانتری اختصاص دارد که این قسمت از برنامه، اجرا در بخش ساز و آواز در مایه شوشتری، با رباعیی از سعید بیابانکی و غزلی از حافظ خواهد بود.
فرامرز کلانتری نزد استاد هوشنگ ظریف، مرحوم ساسان سپنتا، علی جهاندار، کیوان ساکت و استاد جلیل شهناز شاگردی کرده و در شیوهٔ نوازندگی خود از سبک استاد فرهنگ شریف بهره برده است.
هفتمین شب آواز ایرانی، به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره های حوزهٔ هنری، شنبه پنجم دی ماه، ساعت 18 در تالار سورهٔ حوزهٔ هنری، به نشانی خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.
فراهنگ**3067**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصنیف و آواز ایرانی - تکنوازی ویولن- شوشتری،راز نهفته