سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صندوق کارآفرینی امیدکردستان برای ایجاد سردخانه تسهیلات پرداخت می کند


به گزارش ایرنا صلاح گل محمدی روز شنبه در مراسم معرفی رییس جدید صندوق کارافرینی امید شهرستان سقز در فرمانداری این شهر افزود: برای ایجاد این سردخانه ها از سوی صندوق کارآفرینی به متقاضیان که باید از سوی جهاد کشاورزی یا تعاون روستایی معرفی شوند مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد اعطا می شود.
وی اعلام کرد: ساماندهی سنگ سریش آباد با پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات جهت خارج شدن از خام فروشی و ایجاد صنایع فرآوری، پرداخت وام های ازدواج و تسهیلات جهت ساماندهی سکونتگاه های گردشگری از دیگر اقدامات این صندوق در کردستان بوده است.
مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید سقز نیز در این آیین عنوان کرد: در سال جاری 58 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ هشت میلیارد و 310 میلیون ریال و 75 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ چهار میلیارد و 439 میلون ریال از طریق منابع داخلی پرداخته شده است.
یاسین ابراهیمی اضافه کرد: در سال 94 تاکنون 11 میلیارد و 400 میلیون ریال وام ازدواج نیز در شهرستان سقز پرداخت شده است.
علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز خواستار واگذاری تسهیلات اشتغال زایی بیشتر از سوی این صندوق شد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از یاسین ابراهیمی، امجد فلاحی به عنوان مدیر جدید صندوق کارآفرینی شهرستان سقز معرفی شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/2
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تسهیلات صندوق کارآفرینی امید