سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه(س) از امروز در دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) دانشگاه‌های تهران برنامه‌های ویژه‌ای را در همین خصوص تدارک دید‌ه‌اند تا اساتید و دانشجویان با حضور در این برنامه‌ها از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.

بنابراین این گزارش دوم تا چهارم اسفند در مسجد امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشجویان شاهد سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و حجت‌الاسلام سرلک خواهند بود که این مراسم با مداحی سید محمدرضا میری و مصطفی کرمی همراه است.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف هم یکی از دانشگاه‌هایی است که در این ایام برنامه‌های خوبی را برگزار خواهد کرد. از امروز اول اسفند ماه در مسجد این دانشگاه به مدت سه روز بعد از نماز ظهر و عصر دانشجویان از سخنرانی شیخ علی شیرخدایی و نوای رجبی‌فر بهره خواهند برد.
در دانشگاه امام صادق(ع) نیز امروز اول اسفند ماه به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم سخنرانی میرباقری برگزار خواهد شد و میثم مطیعی نیز مدیحه سرایی خواهد کرد.
از اول تا پنجم اسفند ماه نیز دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت پس از نماز مغرب و عشاء شاهد سخنرانی قاسمیان و نوای مداحان محمدحسین پویانفر و حمیدرضا رشدی خواهند بود.
دانشگاه تهران هم که همواره یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها در این ایام است، از امروز اول اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت سه شب مراسم سخنرانی حیدری کاشانی و مداحی مهدی رسولی را در در خیابان 16 آذر، تقاطع خیابان پورسینا، حسینیه هنر برگزار خواهد کرد.

در دانشگاه امیرکبیر هم از یکم تا سوم اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم ایام فاطمیه (س) با سخنرانی اصغر رکوفیان و مداحی محسن عرب نژاد و امین جاروبندان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

http://fna.ir/2WCQ19


ویدیو مرتبط :
قسمت 1 ویژه برنامه ی ایام فاطمیه