سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تخریب بیمارستانی در چین قبل از تخلیه/ اجساد موجود در سردخانه زیر آوار دفن شدند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برای پیش‌برد پروژه جاده‌ای در مرکز چین، بیمارستانی متعلق به دانشگاه «شنگزو» با بلدوزر تخریب شد.

به نوشته ایندیپندنت، در پی این اقدام 6 جسد که در سردخانه بیمارستان بودند، زیر آوار دفن شده و تعدادی از کارکنان مجروح و میزان 20 میلیون یوآن به ساختمان و تجهیزات خسارت وارد شد.

کارکنان این بیمارستان گفته‌اند، مسئولین محلی به بیمارستان دستور داده بودند برای اجرای پروژه جاده‌ای اجازه تخریب به مسئولان محلی داده شود اما بیمارستان با این مساله مخالفت کرد. در پی این مخالفت، مسئولین محلی بلدوزرهایی را برای تخریب ساختمان بیمارستان راهی محل کردند و این درحالی روی داد که هنوز پزشکان، پرستاران و بیماران داخل بیمارستان بودند.

دفتر اطلاعات دولت محلی «هویی جی» اما در بیانیه‌ای آنلاین گفته است که از بیمارستان خواسته بود آن را تخلیه کنند و بعداز ابلاغ این دستور، بلدوزرهای تخریب به محل فرستاده شدند.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

http://fna.ir/N765SA


ویدیو مرتبط :
وقتی اجساد در سردخانه های عربستان متورم و متعفن میشوند