آزمون: حقم نبود به جام جهانی بروم/ 100 بار به طارمی گفتم به اروپا بیا!


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید حقش نبود که به جام جهانی برزیل برود.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در گفت و گو با برنامه نود در پاسخ به این سوال که بهترین هافبک هجومی ایران کیست، گفت: من به علی کریمی رای می دهم اما بعد از او مسعود شجاعی را انتخاب می کنم. شجاعی زحمات زیادی برای تیم ملی کشید اما هواداران به او کم لطفی کردند.

او افزود: رستف تیم خوبی است. ما در تیم برای یکدیگر می جنگیم. البته شرایط مالی ما خوب نیست اما زمانی که در روبین کازان بودم وضعیت مالی بهتر بود.

او درباره پیشنهادهایش از اروپا نیز به فردوسی پور گفت: می دانم شما طرفدار لیورپول هستید و به خاطر همین به لیورپول نمی روم. البته این جمله را به شوخی می گویم. قبل از جام جهانی پیشنهادهایی داشتم و پیشنهاد آرسنال جدی بود اما بعد از جام جهانی پیشنهادی نداشتم. البته باید بگویم حقم نبود که به جام جهانی بروم و به کی روش حق می دهم که مرا به جام جهانی نبرد.

مهاجم تیم ملی ایران درباره عمل بینی اش نیز تصریح کرد: من مشکل پلیپ داشتم و به غیر از خانواده ام و کادر پزشکی روبین کازان کسی از آن خبر نداشت. در بعضی از بازی ها به خاطر همین مشکل رگ پایم می گرفت.

او همچنین درباره اختلافش با مربی روبین کازان گفت: با او صحبت کردم و توافقی از تیم جدا شدم اما بعد از رفتن من در جمع بازیکنان گفت که سردار ما را تنها گذاشت که من از این موضوع ناراحت شدم. آدم نباید دو رو باشد.

آزمون درباره شادی پس از گلش اظهار کرد: من بعد از گل قلب را به خانواده ام نشان می دهم. من با مهدی طارمی دوستم. 100 بار به او گفتم که به اروپا بیا و فوتبالت را در آنجا ادامه بده تا پیشرفت کنی.

وی درباره حضورش در تیم امید هم گفت: من با باشگاهم قرارداد دارم. باید آنها تصمیم بگیرند. البته به خاطر عمل بینی ام فعلا نمی توانم پا به توپ بشوم. حدود 10 روز دیگر کار با توپ را شروع می کنم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گل مهدی طارمی؛هند(0)-ایران(3)مقدماتی جام جهانی 2018