سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ تجربه صفحه نمایشی جذابتر از تاچ سه بعدی با قابلیت FingerAngle


تماشا کنید/ تجربه صفحه نمایشی جذابتر از تاچ سه بعدی با قابلیت FingerAngle

آی بایت/ در چند ماه اخیر، فناوری ۳D تاچ اپل در کانون توجه افراد زیادی قرار گرفت، فناوری جدیدی که قابلیت های جالبی را به کاربر ارائه می دهد. اما مطلب امروز ما قرار نیست در مورد فناوری جدید اپل باشد بلکه امروز ابزاری را به شما معرفی می کنیم که صفحه نمایش شما را هوشمندتر از آنچه هست می کند و در واقع مانعی برای یکه تازی ۳D تاچ اپل می شود.
تیمی از محققین اخیرا به الگوریتم جدیدی دست پیدا کرده اند که گوشی های هوشمند را قادر میسازد تا موقعیت انگشت را در موقع لمس صفحه نمایش بصورت سه بعدی تخمین بزند.
این ابزار که FingerAngle نام دارد باعث می شود که صفحه نمایش شما نسبت به زاویه انگشت تان هم حساس شود و جالب تر از آن اینست که استفاده از قابلیت یاد شده به صورت نرم افزاری می باشد و در نتیجه برای داشتن FingerAngle نیازی به خریدن گوشی جدیدی ندارید. در ادامه در ویدئویی با این تکنولوژی بیشتر آشنا می شوید.

لینک دانلود ویدئو


ویدیو مرتبط :
تجربه صفحه نمایشی جذابتر از 3D تاچ با FingerAngle