فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حراج خیریه «بتمن در برابر سوپرمن» به نفع خفاشان


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طی یک حراج خیریه که به همت سازمان حفاظت از خفاشان و سازندگان فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» برگزار می شود، قرار است تعدادی «خانه خفاش» که برای صحنه فیلمبرداری اثر جدید زک اسنایدر طراحی شده بودند، فروخته شده و درآمد آن صرف خفاشان شود. این حراج روز 21 مارچ در سایت مشهور eBay اتفاق خواهد افتاد. این خانه ها در سایز های مختلفی وجود خواهند داشت و 27 عدد از آنها با امضای بن افلک بازیگر نقش بتمن، یا زک اسنایدر کارگردان این فیلم و یا هر دوی آنها به فروش می رسند.

دست اندرکاران «بتمن در برابر سوپرمن» به خاطر اهداف خیرخواهانه 110 خانه خفاش ساخته اند و قرار است با فروش آنها درآمد حاصله صرف حفاظت و تغزیه بیش از 200 حیوانی شود که سازمان حفاظت از خفاشان وظیفه نگهداری و تحقیق روی آنها را بر عهده گرفته است.

جالب است بدانید خفاشان آمریکای شمالی که اکنون در خطر قرار گرفته اند، اکثرا حشره خوار هستند و این موضوع کمک زیادی به باغداران و مزرعه داران آن مناطق می‌کند چرا که سالانه میلیاردها دلار صرفه جویی در زمینه خرید سموم دفع آفات برای آنها در بر دارند. این خفاش ها همین طور تاثیر قابل توجهی در سلامت اکو سیستم دارند و انقراضشان وضعیت جبران ناپذیری برای جهان به وجود می آورد.

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» از روز 24 مارچ در سینماهای جهان روی پرده می رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تغییر لباس سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن