ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داوید لوییز به این دلیل در بازی با آرژانتین فاجعه آمیز بود؟


ورزش > فوتبال جهان - حادثه تروریستی پاریس که در زمان برگزاری بازی تیم‌های فرانسه - آلمان رخ داد، فوتبال این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از این که در حوادث پاریس 120 نفر کشته و حدود 100 نفر زخمی شدند، بازیکنان فوتبال که باید در پاریس بازی کنند کمی مضطرب شده‌اند. 

در آخرین واکنش داوید لوییز؛ دفاع وسط تیم پاری‌سن‌ژرمن، او گفته است در حال حاضر هیچ علاقه‌ای ندارد تا به پاریس بازگردد. او می‌گوید نامزدش، خانواده‌ش و دوستانش در پاریس هستند و این اتفاق او را بسیار ترسانده است. لوییز گفته: «با وجود این که بازی کردن در پاریس وظیفه من است، اما واقعا الان نمی‌دانم باید چه کار کنم... اگر به خودم باشد، تمایلی به بازگشت به این شهر ندارم.»

او ساعتی بعد از انفجارهای پاریس مجبور بود تا در خانه آرژانتین برای تیم ملی برزیل بازی کند و یکی از بدترین بازیکنان زمین بود. او به طور واضح هیچ تمرکزی روی بازی نداشت و نمره یک از 5 گرفت. لوییز در دقایق پایانی این بازی اخراج شد. 

258 41


ویدیو مرتبط :
مصاحبه داوید لوییز و سزار بعد از بازی آلمان