سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وصیت یک شهید: سعی کنید کارهایتان را از روی خلوص نیت انجام دهید


فارس/ در وصیت‌نامه شهید علی‌اکبر گلینی آمده است: سعی کنید کارهایتان را از روی خلوص نیت و فقط برای رضای خدا انجام دهید.

شهید علی اکبر گلینی در سال 1339 در روستای امامزاده ذوالفقار از توابع گرمسار متولد شد؛ وی دوران ابتدایی را در روستای محل تولد گذراند و دوران راهنمایی و دبیرستان را در شهرک چهارصد دستگاه طی کرد.
شهید گلینی دوران تحصیل خود را با مشقات زیاد گذرانده بود چرا که مسافت خانه تا مدرسه بسیار طولانی بود.
وی پس از اخذ مدرک دیپلم، شغل معلمی را برای خود برگزید و در همان زمان به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در 24 اسفند ماه 1363 در عملیات خیبر به شهادت رسید.
صغری گلینی مادر شهید گلینی می‌گوید: علی‌اکبر از سن کودکی و نوجوانی به مسائل دینی و مذهبی علاقه‌مند بود و در جلسات مذهبی شرکت می‌کرد؛ نماز و روزه‌اش ترک نمی‌شد و هنگامی که کوچکتر بود، از من می‌خواست برایش قرآن بخوانم و برای نماز صبح بیدارش کنم.

وصیت‌نامه شهید
سلام و درود بر پیشتازان راه حق و امام خمینی(ره)؛ مادرم و ای مادران خانواده شهدا! و ای امت حزب الله! می‌دانم وقتی این وصیت‌نامه را می‌خوانید من دیگر در میان شما نیستم. اما ای مادرم! این آیه از قرآن کریم را برایت خاطرنشان می‌کنم که برای من بی‌تابی نکنی. من دیگر در این دنیا نیستم. اما ای مادرم! این آیه از قرآن که می‌فرماید «و البته شما را به سختی‌هایی چون ترس و گرسنگی و نقص اموال و نفوس و آفات زراعت می‌آزماییم و بشارت و مژده می‌دهیم. بعد از این مصیبت‌ها همه از خداییم و به سوی خدا بر می‌گردیم» را برایت یادآوری می‌کنم.
سعی کنید کارهایتان را از روی خلوص نیت و فقط برای رضای خدا انجام دهید.


ویدیو مرتبط :
راه اخلاص و خلوص نیت چیست؟