ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت ریبری از مجله کلوزر به خاطر انتشار خبر رسوایی اخلاقی‌اش


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.17 - 14:11

شکایت ریبری از مجله کلوزر به خاطر انتشار خبر رسوایی اخلاقی‌اش

کاپ/ وکیل این ستاره فرانسوی اعلام کرده که انتشار این خبر از نظر روحی به ریبری آسیب رسانده است.
فرانک ریبری اخیرا از مجله کلوزر شکایت کرده و دلیل آن هم انتشار خبری در مورد رسوایی اخلاقی او بوده. دلیل این شکایت تلاش برای خراب کردن وجهه و شخصیت ریبری عنوان شده و به گفته کارلوس آلبرتو بروسا، وکیل ریبری، او غرامتی 400 هزار یورویی را ازاین مجله خواسته.
این مجله فرانسوی اخیرا مقاله ای با عنوان "رسوایی جدیدی که فوتبال فرانسه را تحت تاثیر قرار داد" چاپ کرده که در این گزارش ریبری را به رسوایی اخلاقی جدیدی متهم کرده است. ریبری در روز 26 نوامبر به خاطر احتمال دست داشتن در شبکه فساد وفحشای بین المللی مورد بازجویی قرار گرفت. حالا و به گفته وکیل او، پلیس تنها از ریبری بازجویی کرده و سپس او را آزاد کرده است. او دراین باره توضیح داد: موکل من از تمام اتهاماتی که مجله کلوزر به او زده مبراست. این مجله تنها به انتشار شایعات پرداخته و هیچ اطلاعات و آمار دقیقی ندارد.
ریبری 32 ساله در سال 2009 به جرم داشتن ارتباط نامشروع با دختری زیر سن قانونی متهم شد که این پرونده در ژانویه سال 2014 بسته شد. حالا ریبری از اتحادیه مجلسه موندادوری فرانسه که مالک مجله کلوزر نیز هست شکایت کرده است.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انتشار شفاعت یا شکایت 3