سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس عراق خواستار عقب نشینی نیروهای ترکیه شد


به گزارش پایگاه خبری السومریة نیوز ،هیثم الجبوری افزود: افرادی که در ورود نیروهای ترکیه به خاک عراق کمک کردند به اشد مجازات خواهند رسید.
الجبوری از دولت عراق خواست به نیروهای متجاوز ترکیه برای عقب نشینی 24 ساعت مهلت دهد در غیر اینصورت وی از فرمانده نیروهای مسلح می خواهد به نیروی هوایی ارتش مجوز بمباران متجاوزان را صادر کند .
الجبوری بر ضرورت مجازات مزدورانی که با ارتکاب این خیانت بزرگ به ورود نیروهای ترکیه به خاک عراق کمک کردند به موجب قانون اساسی عراق تاکید کرد.
الجبوری افزود: همانطور که ترکیه جنگنده روسیه را که برای عبور چند ثانیه ای از آسمان این کشور سرنگون کرد دولت عراق هم باید تعارف را کنار بگذارد در غیر اینصورت دولت مسئولیت اخلاقی ، قانونی وتاریخی در قبال مردم عراق خواهد داشت وکشور جولانگاه بیگانگان خواهد شد.
دفتر حیدر العبادی نخست وزیر امروز شنبه با صدور بیانیه ای وجود 1200 نیروی زرهی ترکیه مجهز به تانک وتوپخانه در نزدیکی موصل را محکوم وآن را نقض حاکمیت عراق خواند.
خاورم** 1453**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گریه نماینده مجلس زن عراق