سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدست واقعیت مجازی مستقل و اندرویدی گوگل در کنفرانس Google I/O معرفی می شود


کاردبورد گوگل طی یکی-دو سال گذشته موفق شد تا تجربه واقعیت مجازی را میان کاربران در سراسر جهان همه گیر کند. موفقیت این ابزار ارزان قیمت که با موبایل های اندرویدی کار می کند، سبب شد تا بسیاری از توسعه دهندگان سخت افزار به تکنولوژی واقعیت مجازی علاقه مند شده و بخواهند وارد این بازار شوند.

با این حال، اگرچه همچنان کاردبورد موفقیت هایی را در زمینه هدست های اقتصادی دارد، اما آیا گوگل به سراغ ساخت یک ابزار پیشرفته رفته تا با آکیلس ریفت، اچ تی سی وایو و پلی استیشن وی آر در یک زمین به نبرد برود؟

از ابتدای سال گزارش های متعددی منتشر شد که نشان می داد گوگل واقعا به دنبال ساخت چنین فناوری پیشرفته ای رفته است، هدستی که برخلاف کاردبورد و مثل آکیلس ریفت، نیازی به تلفن همراه ندارد. اما حالا اخبار جدید از معرفی این هدست در کنفرانس Google I/O طی هفته آینده خبر داده اند.

اگرچه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از Android VR، هدست گوگل منتشر نشده، از این بابت مطمئن هستیم که آنچه اکنون گوگل در دست توسعه دارد، بسیار پیشرفته تر از گوگل کاردبورد و حتی Gear VR خواهد بود.

اخبار منتشر شده اگر حقیقت داشته باشند، احتمالا شاهد قابلیت های ویژه اندروید N برای هدست های واقعیت مجازی خواهیم بود. کنفرانس Google I/O هفته آینده برگزار می شود و طبق شایعات، طی همان هفته هم هدست اندرویدی گوگل در دسترس توسعه دهندگان قرار می گیرد.


ویدیو مرتبط :
Google I/O Keynote انیمیشن ابتدائی کنفرانس گوگل