تهیه‌کننده «زاویه»: این برنامه حتما ادامه خواهد داشت


تهیه‌کننده «زاویه»: این برنامه حتما ادامه خواهد داشت ایسنا/ فصل پنجم برنامه «زاویه» که پیش از موعد مقرر به پایان رسید، قرار است در فصل جدید ادامه داشته باشد.
«زاویه» که از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شد، مسائل مربوط به حوزه فرهنگ و اندیشه را در قالب مناظره و گفت‌وگو به چالش می‌کشید.
حسین مروی - تهیه‌کننده برنامه «زاویه» -  درباره‌ی علت اتمام ناگهانی این برنامه اظهار کرد: هر 13 هفته در صداوسیما یک فصل محسوب می‌شود که ما هم 13 قسمت از برنامه را روی آنتن برده بودیم؛ ولی از ابتدا قرار بود این برنامه را در یک فصل 26 قسمتی تولید کنیم که با توجه به تغییر مدیر گروه‌های شبکه چهار تصمیم گرفته شد با همین 13 قسمت، فصل را به اتمام برسانیم.
مروی خاطرنشان کرد: «زاویه» یکی از برنامه‌های خوب شبکه چهار محسوب می‌شود و حتماً هم ادامه خواهد داشت ولی حضور من به عنوان تهیه‌کننده یا دیگر عوامل برنامه قطعی نخواهد بود و امکان تغییر وجود دارد.
تهیه‌کننده برنامه «زاویه» درباره‌ی تغییرات فصل جدید برنامه «زاویه» توضیح داد: تغییراتی در برخی عوامل برنامه مثل مجری و سردبیر صورت خواهد گرفت، ولی تغییرات محتوایی و همچنین آیتم‌های جدید برنامه فعلاً در دست بررسی است.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با تهیه کننده assassin creed unity حتما نگاه کن