فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



من «خرس نمونه» هستم


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، مراسم رونمایی از کتاب «خوانشی نقادانه از آثار رضا امیرخانی» به کوشش محمد حسن شاهنگی در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران «شهر آفتاب» رونمایی شد.

مهدی قزلی درباره آثار امیرخانی گفت: یکی از ویژگیهای آثار رضا امیرخانی قابل پیگیری بودن آن است؛ دیگر ویژگی وی این است که امیرخانی ساحتهای مختلف را پیگیری می‌کند و خود را در نویسندگی و داستان نویسی محدود نمی‌کند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های امیرخانی این است که قلم وی قلمی مبارزه جویانه است؛ رضا امیرخانی از جمله نویسندگانی است که با رانت و رابطه، مشهور نشده است بلکه این آثار امیرخانی است که وی را مشهور کرده است؛ آثار  امیرخانی برای خواندن و بیدار شدن است.

در این مراسم همچنین محمد حسن شاهنگی( گردآورند کتاب خوانشی نقادانه از آثار رضا امیر خانی) گفت: به نظرم صحبت کردن من در این مراسم نمودی ندارد زیرا ما هر آنچه از رضا امیرخانی می‌دانستیم در کتاب مذکور آورده‌ایم؛ در حاضر ما در حال پیگری چاپ دوم این کتاب هستیم.

وی افزود: ما همیشه یاد گرفته‌ایم که دیگران را نقد کنید ولی این بار از رضا امیرخانی شروع کردیم که از خود ما است؛ یک عادت بد ما در کشورمان این است که یک نویسنده باید فوت شود تا بزرگ شود و آثار وی بررسی شود. رضا امیرخانی  در وجود خود دو عنصر دارد و آن هم اندیشه و دغدغه وی است.

در این مراسم رضا امیرخانی گفت: این کتاب را من خواندم، کتاب بسیار جامع و کاملی است اما کمی در قسمتهای شخصی من اغراق آمیز نوشته‌اند؛ این کتاب به من نشان داد که نویسندگان انقلابی هنوز در کنار هم هستند.

وی افزود: فکر می‌کنم برای زیباتر شدن این چنین آثار باید به سمت جمع‌آوری نقدهایی رفت که درباره هر یک از آثار نویسندگانی نوشته می‌شود.

در پایان این مراسم از کتاب «خوانشی نقادانه از آثار رضا امیرخانی» رونمایی  و عکس یادگاری گرفته‌شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نمونه کیفیت فیلم من همسرش هستم با حجم کم