ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طرح جامع استعدادیابی تیم فوتبال بزرگسالان آغاز شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی باشگاه طرح جامعی برای کشف استعدادها و آماده سازی آنها به منظور ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم بزرگسالان در دست اقدام است.بر این اساس، افراد متقاضی با شرایط سنی بالای 17 سال (متولدین 11 دی 1377 به قبل) که به توانایی جسمی و فنی خود باور دارند، می‌توانند شانس خود را به این منظور آزموده و خود را در معرض ارزیابی گروه استعدادیابی باشگاه پرسپولیس قرار دهند که متعاقبا معرفی خواهند شد. بنابر اعلام حسین عبدی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس، این اقدام در راستای اجرای برنامه پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان و از طریق انجام آزمون فنی صورت گرفته و گزینش‌ها در چند مرحله انجام خواهد شد. در فاز اول این طرح، افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به بخش مورد نظر در سایت باشگاه با تکمیل و ارسال مدارک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.افراد گزینش شده در این مرحله به صورت تمام وقت تحت اموزش علمی و عملی گروهی فنی قرار می گیرند.در فاز دوم این طرح گروه استعدادیابی و پشتوانه سازی باشگاه اقدام به جستجوی میدانی خواهد کرد و نسبت به شناسایی استعدادهای برتر که پتانسیل لازم در حد مطرح شدن برای حضور در بالاترین سطوح فوتبال و تیم اصلی را بروز دهند، اقدام خواهند کرد.گفتنی است؛ این طرح به منظور معرفی چهره‌های جدید صورت می‌گیرد و مجریان طرح امیدوارند برای شروع فصل آتی گزینه‌هایی را به کادر فنی تیم اصلی باشگاه معرفی کنند. متن اطلاعیه باشگاه پرسپولیس به قرار زیر است؛

الف- شرایط عمومی و اختصاصی:

داشتن حداقل سن 17 سال تمام (متولدین  11 دی 1377 به قبل )
تندرستی و توانایی کامل جسمی ، روحی و روانی جهت انجام فعالیتهای ورزشی
دارا بودن قابلیت های بالای فنی و حرفه ای در فوتبال
 عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدرو روان گردان
عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قانونی ذیصلاح
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

ب - مدارک مورد نیاز:

تکمیل تقاضانامه (منحصراً از طریق سایت اینترنتی باشگاه به نشانی www.fc-perspolis.com)
واریز مبلغ 500،000 ریال به شماره حساب 2170559001002 بانک ملی شعبه ولنجک به نام حساب دولتی تمرکز وجوه خزانه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ،((شبای  IR300170000002170559001002 )) و ارسال فایل رسید پرداختی اسکن شده.

مبلغ واریزی حق شرکت در آزمون به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.)درصورت قبولی در آزمون مبلغ فوق مسترد خواهد شد)
عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد ( عکس تمام رخ)

ملاحظات:

ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی زمان ثبت نام خواهد بود. مسوولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم را ندارند، باید از ثبت نام خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.
چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون و جذب (حتی پس از قبولی نهایی) محرز شود داوطلب اطلاعات و مدارک خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، محروم و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد و هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

پ- زمان ثبت نام و آزمون:

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام درآزمون درصورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج دربند الف این اطلاعیه نسبت یه تهیه مدارک خواسته شده براساس بند ب اقدام و از تاریخ 94/11/05 لغایت 94/11/14  بامراجعه به سایت باشگاه پرسپولیس به نشانی www.fc-perspolis.com  نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند .

ضمنا یاد آوری می شود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی می باشد و داوطلبان لازم است از طریق سایت باشگاه نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.

داوطلبان برای تهیه کارت شرکت درآزمون لازم  است در تاریخ‌هایی که پس از ثبت نام از طریق سایت و سامانه پیامکی باشگاه یه شماره   20001346  اعلام خواهد شد با همراه داشتن اصل فیش واریزی که در مهلت مقرر فوق‌الذکر واریز شده است، در ساعات اداری به ساختمان مرکزی باشگاه به نشانی تهران خیابان شیخ بهایی شمالی ، میدان پیروزان کوچه پانزدهم ،پلاک 8  طبقه اول مراجعه و کارت شرکت در آزمون  را دریافت کنند.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/5ICLAM


ویدیو مرتبط :
رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با طرح یوزپلنگ ایرانی