سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



خودکشی به خاطر آزارهای همسر/ نامه‌ای که از انگیزه مرگ می‌گفت


سلامت نیوز:مرد میانسال که از آزار و اذیت‌های همسرش به تنگ آمده بود، تصمیم گرفت دست به مرگ خودخواسته بزند. او در وصیت نامه‌ای که از خود به جا گذاشته بود، از انگیزه این خودکشی گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، ظهر دیروز بازپرس ویژه قتل مشهد در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی در خانه‌اش قرار گرفت. به دنبال اطلاع از این خبر، بازپرس احمدی نژاد به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد. آنها با حضور در محل با جسد مرد میانسال درحالی مواجه شدند که تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از مرگ چند روزه او داشت. مر میانسال لوله بخاری را جدا و اجاق خوراک پزی را روشن کرده و تمامی منافذ و راه‌های ورودی هوا را نیز مسدود کرده بود. در کنار جسد او نیز نامه‌ای قرار داشت که انگیزه این مرگ خود خواسته را نشان می‌داد. او اختلافات با همسرش را انگیزه این خودکشی اعلام کرده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که او با همسرش اختلاف داشته و همسر مرد میانسال مدتی قبل حکم جلبش را گرفته بود، زمانی که وی برای دستگیری همسرش اقدام می کند با جسد همسرش مواجه می شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!