سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انقلابی یعنی اهل مدارا و امید / برای ساختن ایران نیاز به اقدام مشترک ملی داریم / رای ما نه به کسانی است که می‎خواهند به قانون پشت کنند


رئیس‌جمهور گفت: ما نیاز به اجماع داخلی داریم؛ نیاز به برجام ۲ داریم و برای ساختن ایران نیاز به اقدام مشترک ملی داریم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور گفت: ما نیاز به اجماع داخلی داریم؛ نیاز به برجام ۲ داریم و برای ساختن ایران نیاز به اقدام مشترک ملی داریم.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز پس از حضور در راهپیمایی 22 بهمن، در میدان آزادی تهران و در جمع راهپیمایان تهرانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهم‌ترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور به شرح ذیل است:

- همه ما می‌دانیم که انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب سیاسی نیست. مسئله مهم اخلاق است و همواره اخلاق بر سیاست مقدم بوده است.

- انقلاب ما انقلاب اخلاقی و بدون بد اخلاقی و بدون خشونت است.

- ملت ایران همواره نشان داده‌اند که از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند و طی 10 سال اخیر در برابر تحریم‌ها سر تسلیم فرود نیاورده‌اند.

- امروز شورای حکام آژانس، سازمان ملل و افکار عمومی پذیرفته‌اند که تبلیغات آمریکا و صهیونیسم علیه ایران دروغ بوده است. ما با کمک مردم و رهنمودهای رهبر فرهیخته انقلاب پروژه ایران‌هراسی را با شکست مواجه کردیم.

- امروز هدف ما ساختن ایران آباد و پیشرفته است. امروز دیگر دوران تهدید و تحریم گذشته و دوران تعظیم به ملت ایران است.

- با اقتصاد مقاومتی ایران را خواهیم ساخت.

- ما نیاز به اجماع داخلی داریم. ما نیاز به برجام 2 داریم. برای ساختن ایران نیاز به اقدام مشترک ملی داریم.

- ما در آستانه یک انتخابات سرنوشت‌ساز هستیم. در 7 اسفند دو انتخابات مهم را در پیش داریم. انقلاب ما انقلاب میدان دادن به زن و مرد و به ویژه جوانان است. اساس انقلاب ما آزادی و آرای مردم است.

- باید زبان انقلاب را روزآمد کنیم. انقلابی یعنی اهل مدارا و مقاومت، انقلابی یعنی اهل امید و نشاط و سازندگی. انقلابی امروز می‌خواهد ایران را بسازد.

- انقلاب ما پای صندوق آرا تبلور پیدا می‌کند. هیچ‌کس نباید با صندوق رأی قهر کند. همه مردم باید به سوی صندوق‌های رأی بشتابند. این صندوق رأی حق‌الناس است و رأی شما ملت حرف آخر را در ایران، منطقه و جهان خواهد زد.

- رای ما نه به کسانی است که می‎خواهند به قانون پشت کنند.


ویدیو مرتبط :
انقلابی بودن ؛ یعنی فردی متفاوت از بقیه ؛ یعنی...؟!