پاتوق فیلم کوتاه از سر گرفته می‌شود


پاتوق فیلم کوتاه از سر گرفته می‌شودمهر/ شروع فعالیت پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» از ۱۵ اردیبهشت و همچنین برگزاری دوره های آموزش مجازی فیلمسازی دو خبر امروز از انجمن سینمای جوانان ایران است.
پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» که اسفند ماه گذشته توسط انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری موزه فرش ایران در محل سالن نمایش موزه فرش و با حضور جمعی از مدیران سینمایی، فیلمسازان فیلم کوتاه و علاقه مندان به این سینما افتتاح شد از ۱۵ اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می کند.
نخستین برنامه پاتوق فیلم کوتاه از ساعت ۱۶ روز مذکور فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد. حضور در برنامه های این پاتوق برای عموم علاقه مندان آزاد خواهد بود.
انجمن سینمای جوانان ایران دوره‌های آموزش مجازی فیلمسازی راه‌اندازی می‌کند
معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوان با انتشار خبری از به پایان رسیدن مراحل بررسی زیرساخت های مورد نیاز برای راه اندازی دوره های آموزش مجازی فیلمسازی خبر داد.
آموزش مجازی دوره های فیلمسازی، کارگاهی و تک درس های مشاغل سینمایی به منظور پوشش هر چه بهتر گستره دفاتر انجمن و همچنین ارائه این آموزش ها به جوانان سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.
این طرح هم اکنون در مرحله برنامه ریزی اجرایی قرار دارد و به زودی فعالیت آن با تامین محتوای آموزشی و تجهیز دفاتر پنجاه و نه گانه انجمن سینمای جوانان ایران به امکانات مورد نیاز آغاز خواهد شد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه پره سر