فان خال: نمی توانم چنین شرایطی را باور کنم


آسیب دیدگی های زیاد بازیکنان منچستریونایتد سرمربی این تیم را حسابی کلافه کرده است، با این حال او به آینده امیدوار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با انجام دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شروزبری به مصاف هم رفتند که یونایتدها موفق شدند با سه گل به پیروزی برسند تا به دور یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

لوییس فان خال در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود. بسیار خوب ظاهر شدیم. از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم با گل های بیشتری پیروز این بازی شویم.

او ادامه داد: بازیکنان منچستریونایتد انگیزه بالایی برای پیروز شدن در این دیدار داشتند. گل نخست کریس اسمالینگ تا حدودی شانسی بود اما گل دوم با یک ضربه آزاد دیدنی به دست آمد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره دیدار بعدی تیمش نیز گفت: هیچ زمانی برای استراحت وجود ندارد. باید پنج شنبه شب در لیگ اروپا به میدان برویم. در دیدار رفت خود با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادیم و اکنون محکوم به پیروزی هستیم. باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا پیروز این بازی شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

فان خال در ادامه صحبت‌هایش درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش نیز افزود: نمی توانم چنین شرایطی را باور کنم. منچستریونایتد در فصل جاری، بازیکنان آسیب دیده بسیار زیادی داشته است. کامرون بورثویک جکسون را به خاطر آسیب دیدگی از بازی بیرون کشیدم و جو رایلی را به میدان فرستادم اما متاسفانه او هم در پایان بازی احساس درد داشت و چه بسا آسیب دیدگی او جدی باشد. خوان ماتا و آنتونی مارسیال را بیرون کشیدم تا استراحت کنند اما متاسفانه بازیکنان جایگزین آنها هم آسیب دیدند و این به هیچ وجه باور کردنی نیست. داوید دخیا هم به نظر می رسد که آسیب دیده است. هرچند آسیب دیدگی این بازیکن جدی به نظر نمی رسد ولی باید صبر کرد و دید که نتیجه چه می شود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان سخنانش نیز اظهار کرد: به هر حال این دیدار به پایان رسیده است و باید به فکر بازی بعدی باشیم. امیدوارم روند پیروزی های‌مان ادامه داشته باشد و بتوانیم در دیدارهای بعدی هم هواداران خود را شاد کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس