سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تغذیه/ سرکه سیب را در این شرایط استفاده نکنید


تغذیه/ سرکه سیب را در این شرایط استفاده نکنیدباشگاه خبرنگاران/ سرکه سیب علاوه بر مصارف آشپزی استفاده‌های متعدد دیگری نیز دارد. متاسفانه گاهی اوقات افراد از سرکه سیب در شرایطی استفاده می‌کنند که بیشتر از اینکه فایده داشته باشد مضر است.
در اینجا فهرستی از کارها و استفاده‌هایی از سرکه سیب را برای شما آماده کرده‌ایم که بسیار مضر و خطرناک است و بهتر است به شدت از انجام این کارها دوری کنید:

هیچ‌وقت سرکه سیب را در سطوح مومی استفاده نکنید زیرا خاصیت اسیدی به خود می‌گیرد. به عنوان مثال اگر آن را برای تمیز کردن سطح اتومبیل خود استفاده کنید درخشش و رنگ درخشان اتومبیل را از بین می‌برید.

از این ماده بر روی سطوح مرمر و یا سرامیک گرانیت استفاده نکنید زیرا سبب شکاف و زنگ زدن و آسیب به این سطوح می‌شود.

برای تمیز کردن صفحه نمایش گوشی‌های همراه، رایانه‌ها و تلویزیون از این ماده استفاده نکنید زیرا به جای اینکه آن را تمیز کند بدتر موجب کثیفی و کدری آن می‌شود.

سطوح آلومینیومی و آهنی را به هیچ وجه با این ماده تمیز نکنید زیرا این سطوح خاصیت واکنشی دارند و علاوه بر تمیز نشدن ممکن است سبب لک شوند.

ترکیب سرکه سیب و سفیدکننده‌ها سبب بوجود آمدن ترکیبی بسیار خطرناک می‌شود و گاز کلر از خود منتشر می‌کند.

هیچ گاه سعی نکنید لکه‌های ناشی از شکستن تخم مرغ را با سرکه سیب پاک کنید زیرا سبب بوجود آمدن ترکیبی می‌شود که ممکن است پاک کردن لکه را غیر ممکن و سخت تر سازد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫خواص نوشیدن سرکه سیب قبل از خواب‬‎