مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



کاهش مبلغ ویزای اربعین


امیدواریم با توجه به تمهیداتی که اندیشیده می‌شود و با همکاری مسئولان عراقی بتوانیم شرایطی مناسب برای زائران کشورمان فراهم آوریم و سفر مناسبی را ترتیب دهیم.

به گزارش «شیعه نیوز»، محسن نظافتی به برنامه ریزی سازمان متبوعش برای ایام اربعین اشاره کرد و افزود:‌ نامه‌نگاری برای ایجاد تسهیلات به زائران انجام گرفته و امیدواریم مسئولان عراقی هرچه زودتر به خواسته‌های ما پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در ارتباط  با سفر اربعین باید موضوع ویزا هرچه زودتر مشخص شود و ما در درخواست خود موضوعاتی نظیر تعیین تکلیف برای صدور ویزا، مشخص شدن ویزای اتباع غیرایرانی که در کشور ما سکونت دارند، بیشتر شدن محل‌های صدور ویزا، طولانی‌تر شدن مدت زمان ویزا و کاهش مبلغ آن را مطرح کرده‌ایم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از برگزاری جلسه ستاد مرکزی اربعین در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: برخی جلسات کمیته ثبت و جذب و تشرف زائرین پیش از عید برگزار شد و جلسه ستاد مرکزی اربعین به‌منظور برنامه ریزی برای این سفر معنوی انجام می‌گیرد.

نظافتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تمهیداتی که اندیشیده می‌شود و با همکاری مسئولان عراقی بتوانیم شرایطی مناسب برای زائران کشورمان فراهم آوریم و سفر مناسبی را ترتیب دهیم.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
ویزای کربلا برای اربعین رایگان شد.