ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه: به پیروزی برابر کرمانشاه نیاز داشتیم


جاوید محسنی نیا عصر سه شنبه پس از پیروزی 3 بر صفر بازیکنانش مقابل تیم سرمست کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بازیکنان بسیار جوان و کم تجربه ای را در اختیار داشته و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.
وی اظهار کرد: اغلب بازیکنانم با میانگین سنی زیر 20 سال و برای نخستین بار وارد کوران مسابقات لیگ شده اند و افت و خیزهای احتمالی کاملا طبیعی است.
محسنی نیا گفت: کرمانشاه تیم بسیار هماهنگ و منسجمی در اختیار دارد و به یقین در بازی دور برگشت ما را تحت فشار قرار خواهد داد.
وی گفت: نبود تماشاگر در بازی های لیگ دسته یک تاثیر منفی زیادی در روحیه بازیکنان دارد و از مسئولان باشگاه تقاضا داریم این مسابقات را در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار کند تا ما هم از وجود تماشاگر بهره مند شویم.
سرمربی تیم سرمست کرمانشاه نیز پس از ناکامی تیمش برابر جوانان شهرداری ارومیه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کرمانشاه امسال دچار تحول بزرگی در جذب بازیکنان جوان شده است و انتظار زیادی از آنها نداریم و پشتوانه سازی برای آینده از اهداف اصلی است.
علی امانی اظهار کرد: در دیدار مقابل ارومیه سه بازیکن اصلی ما به علت آسیب دیدگی همراه تیم نبودند و این امر موجب نبود هماهنگی و انسجام شد.
وی گفت: تیم های ارومیه دارای ریشه و استخوان بندی محکمی در والیبال ایران هستند و بازی کردن برابر تیم های ارومیه ای بسیار سخت و دشوار است.
وی در خصوص تاخیر 20 دقیقه ای در شروع این دیدار گفت: حاضر نشدن به موقع ماموران نیروی انتظامی در سالن موجب این تاخیر شد و من این گزارش را به گوش مسئولان فدراسیون می رسانم و امیدوارم پس از این شاهد چنین ضعف هایی نباشیم.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری جوان ارومیه در هفته چهارم و آخرین دیدار دور رفت رقابتهای لیگ دسته یک کشور موفق شد با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم سرمست کرمانشاه به برتری برسد.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در اولین بازی دور برگشت روز چهارشنبه 9 دی ماه میزبان تیم عقاب تهران در سالن مخابرات ارومیه خواهد بود.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی تیم پیشگامان شفق اردکان مقابل شهرداری ارومیه