ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانک سرمایه جام باشگاه‌های آسیا را از دست می‌دهد؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانک سرمایه با حضور ستاره‌های ایرانی و خارجی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به خود اختصاص دهد تا نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

بعد از قهرمانی در لیگ ایران، بانکی‌ها برای حضور در آسیا با یک مشکل روبرو شده‌اند؛ ایوان برونیاک، بازیکن صربستانی که در ابتدای قصل قراردادی با تیم بانک سرمایه بسته بود پیش از آغاز لیگ از این تیم کنار گذاشته شد و به همین دلیل به دادگاه رسیدگی به امور بازیکنان بین‌المللی شکایت کرد.

شکایت این بازیکن جریمه‌ای 80 هزار یورویی و محرومیت از حضور در رقابت‌های بین‌المللی را برای قهرمان ایران به همراه داشت و حالا باید دید که بانکی‌ها توان پرداخت این جریمه را دارند تا به دنبال راه حل دیگری خواهند بود.

گفته می‌شود بانک سرمایه تا 30 اردبهشت ماه زمان دارد تا تکلیف این بازیکن را مشخص کند و از وی رضایت بگیرد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
‫پرسپولیس 1 0 المحرق بحرین فینال جام در جام باشگاه های آسیا 1370‬‎