بیانیه‌ باشگاه نفت درباره ندادن بازیکن به تیم امید


باشگاه نفت با صدور بیانیه‌ای دلیل مخالفت این باشگاه با حضور سه بازیکن نفت در تیم امید را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه نفت، تیم فوتبال امید صبح امروز (پنجشنبه) راهی اردوی ترکیه شد که سه بازیکن نفت تهران بنا به دلایلی که بدان اشاره می‌شود تیم امید را در این اردو همراهی نکردند.

نفت تهران برای بازی با فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر شش بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. با توجه به اینکه ملی‌پوشان امید هم 48 ساعت قبل از بازی با فولاد در اختیار تیم نفت قرار می‌گیرند و باید بلافاصله به اهواز پرواز کنند، در عمل استفاده از آنها در بازی حساس با فولاد که سه امتیاز آن برای تیم نفت اهمیت زیادی دارد، وجود ندارد.

از طرفی دیگر در خط دفاع تیم نفت مدافعان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در صورت مصدومیت احتمالی یکی دیگر از ارکان دفاعی نفت در دیدارهای تدارکاتی اردوی ترکیه، تیم نفت با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

تنها دلیل همراهی نکردن تیم امید در اردوی ترکیه توسط بازیکنان نفت همین دلایل بوده و به خاطر همین دلایل مسئولان باشگاه با تصمیم کادرفنی در این خصوص موافقت کردند. باشگاه نفت تهران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم امید اعلام می‌کند که در اردوهای بعدی این تیم همچون گذشته تعامل لازم را با تیم امید خواهد داشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازیکن تیم امید نفت تهران