ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه ذوب آهن: تیم گل محمدی سومین خط حمله برتر آسیاست


به گزارش روز شنبه ایرنا از این سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، گل‌محمدی و شاگردانش فراتر از تصور در گروه B لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شدند و توانستند بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان كسب كنند و علاوه بر آن بهترین خط دفاع را به همراه 'لخویا' قطر دیگر تیم گروه خود داشته باشند.
تیم ذوب‌آهن موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر النصر عربستان با 12 گل زده، دو گل خورده و كسب 14 امتیاز بعنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله یك شانزدهم نهایی صعود كند.
ذوب‌آهن با وجود این آمار خوب امتیازی و بهترین دفاع، در رده سوم برترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.
آنها در دیدار دوم و سوم مرحله گروهی نتوانستند دروازه لخویا قطر و بنیادكار ازبكستان را باز كنند اما در چهار مسابقه دیگر توانستند 12 گل به ثمر رسانند كه نیمی از آنها در دو دیدار رفت و برگشت مقابل النصر عربستان زده شد.
'ا ف‌ سی' سئول كره جنوبی كه در گروه F قرار دارد با زدن 17 گل عنوان بهترین خط حمله مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود كرد و بعد از آن 'چونبوك موتورز' تیم صدرنشین گروه E با 13 گل در جایگاه دوم از این حیث قرار گرفت.
پیش از نیز تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا 2010 با غلبه بر تیم‌های قدرتمند آسیا راهی فینال شد.
این تیم در تاریخ 22 آبان 1389 و در تك بازی فینال كه در استادیوم ملی المپیك توكیو واقع در كشور ژاپن برگزار شد به مصاف تیم 'سئونگنام ایلهوا چونما' رفت.
ذوب‌آهن در این دیدار با نتیجهٔ 3-1 مقابل نمایندهٔ كره جنوبی شكست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2010 رسید.
پ/6027/8114

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گل بسیار دیدنی نور محمدی به ذوب آهن