سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عارف: تمامی جریانات اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور دارند


عارف: تمامی جریانات اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور دارند

فارس/ رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه تمامی احزاب و جریانات اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور دارند گفت: ما انسجام و الگوی وحدت را نه تنها ضرورت جبهه اصلاحات بلکه برای رقبای انتخاباتی خود یعنی اصولگرایان نیز الزامی می‌دانیم.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های خود در این شورای عالی اظهار داشت: مسئله ما انسجام در درون جبهه اصلاحات و ارائه یک الگو است.

وی افزود: ما انسجام و الگوی وحدت را نه‌تنها ضرورت جبهه اصلاحات بلکه برای رقبای انتخاباتی خود یعنی اصولگرایان نیز الزامی می‌دانیم که بتوانیم در قالب یک وحدت و انسجام درون‌سازمانی در انتخابات شرکت کنیم.

در شورای عالی سیاست‌گذاری تقریباً همه احزاب و جریانات حضور دارند البته به‌طور طبیعی اگر احساس شود بخشی و سازمانی از اصلاح‌طلبان ازقلم‌افتاده باشد حتماً ما از آن دعوت خواهیم کرد.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف 17 آبان ماه سال جاری به‌عنوان رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان منصوب شد.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان جدیدی است که پس از اختلافات بین دو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل شد و از بدو تشکیل تاکنون حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
روحانی,غرضی و عارف اصلاح طلب هستند!