سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استاندار خراسان رضوی: طرح شعارهای غیرواقعی انتخاباتی مذموم است


سید محسن صادقی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار باخرز با اشاره به پیش رو بودن انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: استفاده ابزاری از تفاوتهای قومی و مذهبی نیز جرم و تخلفات انتخاباتی است و با آنها برخورد می شود.
وی گفت: همچنین دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی حق ندارند از امکانات و بودجه های دولتی به نفع یا علیه فردی در عرصه انتخابات استفاده کند.
معاون استاندار خراسان رضوی در ادامه به مشارکت 88 درصدی شهروندان باخرزی در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: ساکنان این شهرستان شایسته کار و تلاش مضاعف مسئولان در رونق و آبادانی منطقه هستند.
وی افزود: باخرز همزمان در شش حوزه ظرفیت توسعه دارد به تناسب ظرفیتهای منطقه در بخشهای معدن، دامپروری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و گردشگری باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستانهای تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: باخرز دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است.
غلامرضا اسداللهی افزود: اشتغال مهمترین دغدغه مردم این منطقه است و تاکنون با همه تلاشها، این معضل کاهش نیافته است.
وی ادامهداد: اقتصاد مردم باخرز از طریق کشاورزی تامین می شود اما با شرایط بسیار نامناسب منابع آبی منطقه این حوزه نیز دچار بحران شده است.
این نماینده مجلس از جمله نیازهای اصلی منطقه را ارتقا زیرساختها عنوان و بیان کرد: بیش از همه بخش راه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: تنها مسیر رفت و آمد مردم باخرز به تربت جام جاده موجود است که در مواقع مختلف به دلایلی مسدود می شود.
طی این نشست جواد حسن زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان باخرز معرفی و از خدمات سه ساله محسن مه آبادی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.
حسن زاده 16 سال خدمت در مناصب مختلف وزارت کشور همچون بخشداری و معاونت فرمانداری شهرستان خواف را در سابقه کاری خود دارد.
مرکز شهرستان 54 هزار نفری باخرز در فاصله 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
باخرز متشکل از دو بخش مرکزی و بالاولایت 58 روستای دارد که 45 هزار نفر از جمعیت شهرستان ساکن آنها هستند. باخرز یکی از بخشهای شهرستان تایباد بود که مرداد ماه سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقا یافت.
1906/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور پرشکوه مردم مشهد و استاندار خراسان رضوی برای استقبال از خانواده شهید محسن حججی