سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مدام در فکر دختر مورد علاقه ام هستم!


مدام در فکر دختر مورد علاقه ام هستم!خراسان/ پسری هستم 19 ساله از خانواده ای مذهبی و همچنین تحصیل کرده (پدر استاد دانشگاه و مادر فرهنگی). دو سال پیش به دختری در فامیل علاقه مند شدم. از آن زمان بعضی وقت ها به او فکر می کردم (نه زیاد) ولی از وقتی که امسال کنکورم را دادم و وقت اضافی زیادی داشتم فکر کردن به او مشغله ذهنی من شده است و فقط به یاد او هستم.
در تقسیم بندی دوران زندگی انسان ها، سنین بین 18 تا 30 سال را دوران جوانی می نامند که مانند دوران دیگر زندگی دارای پستی و بلندی ها و ویژگی های خاص خود است که مهم ترین ویژگی آن ایجاد حس علاقه و صمیمیت نسبت به جنس مخالف است. دلبستگی دارای درجات مختلفی است که باتوجه به میزان ارتباط طرفین دارای شدت و عمق است و از علاقه مندی ساده تا عشق واقعی و عمیق نسبت به طرف مقابل را در برمی گیرد. طبق نظریه استرنبرگ، عشق واقعی زمانی ایجاد می شود که هر 3 خصیصه تعهد، صمیمیت و شور و شوق در کنار هم ایجاد شود تا ضامن پیوندی قوی و عمیق در یک ازدواج باشد. در غیر این صورت، نبود یک یا دو مولفه از این مثلث، باعث ایجاد مشکلاتی در عشق و علاقه می شود.
علاقه تان سطحی به نظر می رسد
با این حال و آن گونه که از پیام شما استنباط می شود، علاقه شما نسبتا سطحی است و علت آن شروع مرحله جوانی و ارتباط اولیه شما با جنس مخالف است؛ ولی آن چه حائز اهمیت است کنترل کردن و در دست گرفتن این ویژگی و میل است که به شما کمک می کند، موضوع را به بهترین شیوه ممکن مدیریت کنید و از مسائلی که در حاشیه آن ایجاد می شود، دور شوید و بهترین مسیر را طی کنید.
به دنبال تعیین تکلیف باشید
طبق اظهارتان، دو سال است که به یکی از دختر های فامیل تان علاقه مند هستید. حالا که کنکور داده اید، شرایط خوبی است که این موضوع را با خواهر، مادر یا برادرتان در میان بگذارید به شرطی که پیش نیاز های ازدواج را داشته باشید. در ادامه 3 مرحله و پیش نیاز که با توجه به سن و شرایط شما، یادآوری شان ضروری به نظر می رسد، مطرح می شود.
رسیدن به هویت: لازمه ازدواج موفق، رسیدن به هویتی منسجم و یکپارچه درباره خود است که کمک می کند افراد نسبت به علایق و توانمندی هایشان آگاه و از سردرگمی ها و ابهامات زندگی دور شوند. برای دستیابی به هویت بهتر است از خود بپرسید من کیستم؟ صفات مثبت و منفی من چه هستند و خود را چگونه فردی می بینم؟
 تعیین هدف در زندگی: گام بعدی در ادامه مرحله قبلی، داشتن هدف و برنامه در زندگی است. ابتدا به این مسئله فکر کنید که برای زندگی خود چه اهدافی را مشخص کرده اید و چه برنامه هایی را در پیش گرفته اید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا درباره مسائل مهم زندگی خود گام بردارید و هدفمند شوید. در این راستا می توانید به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود فکر کنید و به اولویت بندی آن ها بپردازید و برای رسیدن به آن ها دست به کار شوید.
 تعیین تکلیف: پس از طی کردن مراحل قبل وقت آن می رسد با دیدی روشن تر به این قضیه نگاه کنید که آیا قصد شما از این علاقه مندی ازدواج است؟ و اگر این چنین است هدف از ازدواج شما چیست؟ اگر به چنین نتیجه ای رسیدید ابتدا بهتر است برای خود مقوله ازدواج را تعریف کنید و با خود بیندیشید که آیا پیش شرط های لازم برای ازدواج از قبیل گذراندن دوره خدمت، داشتن شغل برای تشکیل خانواده و امرار معاش، وجود حس تعهد و مسئولیت پذیری و ... را که شروط اساسی برای ازدواج است است دارا هستید یا خیر؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
چرا به نماز بی علاقه و بی رغبت هستم؟ قسمت 1