ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورکیانی: دو ساعت نشسته‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم/ تاج: اساسنامه باید تغییر کند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال ایران هم اکنون در حال برگزاری است. نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش در این جلسه خطاب به اعضا اظهار داشت: راجع به مسائل مختلف زودتر اظهار نظر و تصمیم‌گیری کنید تا به مسائل اصلی برسیم.

در ادامه این جلسه پورکیانی قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تنها چیزی که رعایت نمی‌شود دستور جلسه است. ما دو ساعت در جلسه نشسته‌ایم اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

مهدی تاج با بیان اینکه اساسنامه ما باید با اساسنامه بین‌المللی مطابقت داشته باشد،‌خاطرنشان کرد: طبق قانون تجارت باشگاه‌های ما باید تجاری شوند وگرنه از دید قانون صفدر حسینی رئیس باشگاه پرسپولیس است. با این شرایط باید اساسنامه تغییر کند.

در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال تصویب شد گزارش مالی به صورت بند بند خوانده و مورد تصویب اعضا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KZXN7S


ویدیو مرتبط :
طرح مجلس برای تغییر اساسنامه وزارت امور خارجه