سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تناسب اندام/ ۶۰ ثانیه ورزش سنگین منجر به کاهش وزن می شود


تناسب اندام/ ۶۰ ثانیه ورزش سنگین منجر به کاهش وزن می شودمهر/ طبق یافته های اخیر محققان، حتی یک دقیقه ورزش سنگین هم می تواند به کاهش وزن کمک کند.
محققان دانشگاه مک مستر آمریکا دریافته اند که تنها یک دقیقه ورزش سنگین دارای فواید مشابه سلامت با ورزش های استقامتی طولانی و قدیمی است.
محققان در این مطالعه به تعیین SIT (تمرین فاصله ای دو سرعت) در مقایسه با MICT (ورزش مداوم با شدت متعادل) پرداختند. آنها در این مطالعه، شاخص های اصلی سلامت از جمله هماهنگی عملکرد قلب و عروق و حساسیت به انسولین را مورد بررسی قرار دادند.

طبق یافته های این مطالعه، ورزش به شیوه فاصله ای می تواند به مراتب موثرتر باشد و شما می توانید در زمان کمتر و در مقایسه با شیوه های قدیمی، به فواید بیشتر سلامت و حفظ تناسب اندام دست یابید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
‫در حفظ تناسب اندام و کاهش وزن ورزش موثرتر است یا تغذیه مناسب؟‬‎