سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آزادی گروهی از زنان ایزدی از دست داعش


 آزادی گروهی از زنان ایزدی از دست داعشابنا/ نیروهای عراقی گروهی از زنان ایزدی را که به اسارت داعش در آمده بودند در یک عملیات مخفی پشت خطوط این گروه تروریستی آزاد کرده‌اند.
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور گروهی از زنان ایزدی را از اسارت گروه تروریستی داعش آزاد کرده‌اند.

وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد، اما به تعداد دقیق زنان آزاد شده، زمان و همچنین مکان آزادی آن‌ها اشاره‌ای نکرد.

گروه تروریستی داعش تابستان ۲۰۱۴، حدود پنج هزار زن و مرد ایزدی را از منطقه عمدتاً کردنشینِ سنجار در شمال عراق ربود.

بر پایه گزارش‌ها، از این تعداد دو هزار نفر توانسته‌اند از دست تروریست‌های تکفیری بگریزند.

داعش ایزدی‌ها را کافر می‌داند؛ تروریست‌های داعش از زنان ایزدی به عنوان برده جنسی استفاده می‌کنند، این گروه تروریستی تا کنون با فروش این زنان هزینه بسیاری از جنایات خود را فراهم کرده است.

نشریه نیویورک تایمز چندی پیش در گزارشی اعلام کرد داعش با روش‌های اجباری مختلف، مانع بارداری بردگان جنسی خود می‌شود تا امکان سوء استفاده بیشتر از آن‌ها را فراهم کند.

این گروه تکفیری از روش‌های «یشگیری از بارداری خوراکی و تزریقی و گاهی هر دو استفاده می‌کند تا مطمئن شود بردگان جنسی باردار نمی‌شوند و دیگر تروریست‌ها نیز می‌توانند از آن‌ها سوء استفاده کنند.

گزارش نیویورک تایمز می‌افزاید: در یک نمونه، یک زن مجبور به سقط جنین شد تا برای رابطه جنسی در دسترس (تروریست‌ها) قرار گیرد و دیگران نیز بار‌ها مجبور به همین کار شده‌اند.

سازمان ملل و بسیاری از گروه‌های حامی حقوق بشر می‌گویند تکفیری‌ها به صورت نظاممند هزاران زن و دختر حتی ۱۲ ساله را ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند.

تاکنون شمار زیادی از بردگان جنسی موفق به فرار و بازگو کردن داستان تلخ زندگی خود شده‌اند، اما همچنان هزاران برده جنسی دیگر در اسارت داعش به سر می‌برند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ابنا


ویدیو مرتبط :
آزادی اسرای ایزدی از دست داعش