سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قدردانی فرماندار و امام جمعه سلماس از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس


در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار خبرنگارایرنا قرار گرفت، آمده است: مردم غیور و فرهیخته سلماس، حضور حماسی شما دوشادوش با ملت شریف ایران در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دهم اردیبهشت و لبیك به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) گامی مهم در مسیر استقلال طلبی و عزت خواهی كشور و منشاء سربلندی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی و مسعودحاجی علیلو افزودند: مردم با این حضور، شرایط امیدواری دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم را فراهم و عظمتی نو بر پا كرده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین الملل تحكیم بخشیدند.
آنها در این پیام همچنین عنوان كرد: بی تردید پیروز این انتخابات، همان مردمی هستند كه عاشقانه برای میهن و دین خود به صحنه آمدند تا ثابت كنند كه در منطقه و جهان پرآشوب امروز، این ملت متمدن ایران است كه راه خود را به شكل مردمسالاری دینی برگزیده و صندوق رای تعیین كننده سرنوشت كشور و مردم است.
امام جمعه و فرماندار سلماس همچنین عنوان كردند: این حماسه با نقش آفرینی مردم رقم خورد و فرآیند انتخابات با فراز و فرود آن با نقش آفرینی مردم به مشاركتی چشمگیر رسید.
در این پیام امام جمعه و فرماندار سلماس با تبریك به منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، از مردم شریف، بزرگوار و صمیمی سلماس و دونامزد محترم و هواداران آنها كه با شركت خود موجبات این حماسه بزرگ را فراهم كردند، سپاسگزاری كرده اند.
در این پیام آمده است: از تلاش و اهتمام تمامی دست اندركاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، نیروهای انتظامی، امنیتی و اصحاب رسانه كه زمینه این حضور را فراهم آوردند، صمیمانه تشكر و قدردانی می كنیم.
در این پیام همچنین تاكید شده است: اكنون زمان آن است تا همگان، با اتحاد و همدلی در جهت رشد، شكوفایی و توسعه همه جانبه شهرستان سلماس بكوشند و مسیر پیش رو را با شتاب هر چه بیشتر طی كنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا و بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور در مرحله دوم انتخابات مجلس، شهروز برزگر كلشانی با كسب 39 هزار و 809 رای از مجموع 71 هزار و 874 آرای صحیح ماخوذه از حوزه سلماس راهی خانه ملت شده است.
در مرحله دوم انتخابات از حوزه انتخابیه سلماس، شهروز برزگر كلشانی و رسول جلایر سرنقی برای انتخاب یك نماینده این حوزه رقابت كردند.
شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت یكی از شهرستانهای شمالی آذربایجان غربی است.
7127/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور فرماندار و امام جمعه در مسجد امام حسن(ع)