فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی تا روز 12 فروردین ماه


به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام حبیب اسماعیلی پخش‌کننده‌ی فیلم «من سالوادوار نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی، این فیلم که اکرانش پیش از عید نوروز و از اوایل اسفند ماه آغاز شده است، با در اختیار داشتن  110 سالن سینمایی تا 12 فروردین ماه به مرز 8 میلیارد تومان فروش رسیده است.

او همچنین درباره‌ی میزان فروش «کفشهایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد که در 17 سینمای تهران اکران شده است و فعلا نمایش خود را در شهرستانها آغاز نکرده است. به گفته اسماعیلی فیلم جدید پوراحمد، حدود 210 میلیون تومان فقط در تهران فروش داشته است.

طبق اعلام امیر قطبی از دفتر فیلمیران، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تا پایان پنج شنبه 12 فرودین ماه، در 26 سینما شهر تهران، یک میلیارد و 520 میلیون تومان و در 35 سالن سینمای شهرستان به فروش 600 میلیون تومانی رسیده است. مجموع فروش «بادیگارد» به مرز 2 میلیارد و 120 میلیون تومان می‌رسد.

همچنین فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی و فیلم برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر، در تهران با 22 سالن سینما،یک میلیارد و 380 میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستانها با 27 سالن نمایش، 430 میلیون فروخته است. مجموع فروش «ابد و یک روز» به یک میلیارد و 810 میلیون تومان می‌رسد.

«پنجاه کیلو آلبالو» نیز در 26 سالن سینما در تهران 2 میلیارد و 364 میلیون و در 16 سالن سینمای شهرستانها به فروش  610 میلیون تومانی تا 12 فروردین ماه فروش داشته است.

«خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی 270 تهران در 14 سینمای تهران و 65 میلیون در شهرستانها در 5 سینما فروش داشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روز 12 فروردین ماه 1391 قسمت 1