فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهرآوران: «بیمار استاندارد» با مسائل اجتماعی گره خورده است/ کمدی‌ای را دوست دارم که همراه با تفکر،بخنداند


«عزت اله مهرآوران» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: تا به حال با سعید آقاخانی چندین بار همکاری کردم چراکه جنس و سبک کاریشان را بسیار دوست دارم و هر زمان که از من برای حضور در اثری دعوت کنند، حتما می‌پذیرم.

وی ادامه داد: این کارگردان همیشه از طنز نهفته‌ای استفاده می‌کند که در مسیر کار، طنز را آشکارا می‌کند و همین موضوع برای من به عنوان بازیگر زیبا و قابل احترام است.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» در ادامه افزود: سریال «بیمار استاندارد» هم همین طور است و با مسائل اجتماعی گره خورده است و از طرفی هم مسائل اجتماعی با این نوع از طنز وابستگی دارند. آدم‌های قصه این سریال افرادی معمولی با مشکلاتی معمولی هستند که این مشکلات زیر چتر طنز هستی خود را پیدا می‌کنند و مخاطب تازه متوجه می‌شود که آنچه دارد می‌بیند از کجا نشات گرفته است.کارهای آقاخانی به گونه‌ای است که مخاطب همه چیز را زمانی متوجه می‌شود که سریال به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در این سریال نقش پدر بهنام را بازی می‌کنم که فردی ساده و شهرستانی است که با ماشین خود رفت و آمد کرده و جوراب می‌فروشد.سوژه «بیمار استاندارد» جدید است و مثل جنس سایر آثار آقاخانی است که تو را به دیدن تشویق می‌کند.

بازیگر سریال «مسیر انحرافی» در ادامه بیان داشت: در کل جنس و نوع طنزی که حمید نعمت اله در سریال «وضعیت سفید» کار کرد را بسیار می‌پسندم که دیگر هم تکرار نشد.با طنز وی همه اعضای صحنه و آدم‌ها جلوی دوربین جانِ تازه‌ای گرفتند.

مهرآوران با اشاره به کم توجهی مردم به سریال‌های تلویزیون افزود:معتقدم یا قصه‌ها نو نیستند و یا کسانی که کار می‌کنند جرات نو بودن ندارد.

این بازیگر درباره کم کار بودنش در حوزه تصویر نیز گفت: همانطور که می‌دانید زیاد کار نمی‌کنم چراکه به دنبال کمدی و طنزی هستم که مردم را با فکر کردن بخنداند. چیزی که جامعه امروز ما به آن محتاج است.

وی در پایان درباره استقبال مخاطب از این سریال نوروزی افزود: ما تمام تلاشمان را برای خوب شدن این سریال به کار بستیم،از دید خودم به عنوان بازیگر که صد درصد سریال خوبی شده است،اما باید دید مخاطب چه نمره‌ای به ما خواهد داد. 

سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مسعود ردایی هر شب در ایام نوروز از شبکه یک سیما بروی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
من یه همراه اولیم هوای شهرمو دوست دارم