ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسنی‌خو: کی‌روش، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مشکلات شان را رسانه ای نکنند


حسنی‌خو: کی‌روش، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مشکلات شان را رسانه ای نکنندفارس/ مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظر من کی‌روش، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بهتر است مشکلات خود را به رسانه ها منتقل نکنند.
رضا حسنی خو درمورد برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی میکاکاپ در جزیره کیش اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب و در سطح جهانی برگزار می شود. کیش هم میزبان شایسته ای است و باید از همه مسئولان برای برگزاری این مسابقات سطح بالا تشکر کرد.
وی افزود: میزبانی ایران در جزیره کیش هیچ چیزی کمتر از میزبانی های سطح بالای جهان ندارد. شب گذشته که پذیرایی از تیم ها را در هتل دیدم متوجه شدم که ما به مراتب بهتر از چینی ها، کره ای ها، برزیلی ها و... از تیم ها میزبانی می کنیم. فکر می کنم اگر از خود تیم ها هم سوال کنیم این موضوع را تایید می کنند.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص بحث استعفای کی‌روش و واکنش وزارت ورزش خاطرنشان کرد: به نظر من کی روش، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بهتر است اینگونه مسائل را به رسانه ها منتقل نکنند و اگر مشکلی هم هست در جلسات مشترک حل کنند. فکر می کنم شایسته نیست که این گونه اخبار رسانه ای شود تا مردم نگران شوند، چون تیم ملی در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی نیاز به آرامش دارد تا به موفقیت برسد. همه باید تلاش کنند که تیم ملی موفق شود چون موفقیت تیم ملی موفقیت مردم است.
حسنی خو درمورد برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من معتقدم که باید طبق قانون رفتار شود؛ دقیقاً نمی دانم قانون در این خصوص چه می گوید، اما بهتر است مسئولان قانون را بررسی کرده و بر طبق آن رفتار کنند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مشکلات تمام نشدنی وزارت ورزش با فدارسیون فوتبال