علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ساعت کار موزه های استان کردستان افزایش یافت


محسن علوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت موزه های استان کردستان اظهار داشت: با هدف تسهیل بازدید مسافران نوروزی، زمان کار موزه های کردستان از امروز همزمان با اولین روز از سال جدید دو ساعت افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: همزمان با افزایش ساعت کار موزه های کردستان، اماکن تاریخی و خانه های قدیمی نیز دو ساعت دیرتر تعطیل می شوند و این مهم از امروز در سراسر استان اجرایی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان افزود: در راستای استقبال  پذیرایی و بازدید مهمانان نوروزی از اماكن تاریخی و موزه های سطح استان ساعات كار این مكانها افزایش یافته  تا گردشگران راحت تر بتوانند از مكانهای تاریخی و موزه ها بازدید نمایند.

 وی بیان كرد: موزه باستان شناسی سنندج، موزه مردم شناسی خانه كرد، عمارت خسروآباد، عمارت مشیر دیوان، مسجد جامع سنندج، حمام قصلان، موزه قرآنی روستای نگل، غار كرفتو، قلعه زیویه از جمله مكانهای تاریخی هستند كه مهمانان و مسافران می توانند از آنها بازدید به عمل آورند.

علوی با اشاره به دیگر ظرفیت های استان کردستان برای مسافران نوروزی، یادآور شد: در حوزه طبیعی نیز کردستان جاذبه های بسیاری دارد و انتظار می رود که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه برای بازدید مسافران نوروزی از این جاذبه ها فراهم شود.

وی در پایان از آمادگی کامل استان کردستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: انتظار می رود که در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی ستاد خدمات سفر کردستان امسال بدون هر گونه مشکلی تعطیلات را پشت سر بگذاریم.


ویدیو مرتبط :
افزایش ساعت کار شعب تامین اجتماعی در هفته پایانی سال